РУ БЕ EN DEU

Информатизация

План работы на 2024/2025 год

 

 

№ п/п

Мерапрыемтсва

Тэрміны

Адказныя

1

Пасяджэнне творчай групы настаўнікаў-удзельнікаў праекта абласнога узроўню па выкарыстанні ў адукацыйным працэсе дыстанцыйных тэхналогій у навучанні

Верасень

Скалабан І.І.

2

Правядзенне вучэбных заняткаў на базе кабінета інфарматыкі

штомесячна

Настаўнікі-прадметнікі

3

Распрацоўка прэзентацый вучэбных і факультатыўных заняткаў у рамках Дэкады педагагічнага майстэрства

1 раз на чвэрць

Настаўнікі-прадметнікі

4

Выпуск метадычнага бюлетэня “Прапанова”

1 раз у паўгоддзе

Скалабан І.І.

5

Удзел у дытанцыйных алімпіядах для педагагічных работнікаў і навучэнцаў (па асобным графіку).

На працягу навучальнага года

Скалабан І.І.

6

Работа з базамі “Інфарматызацыя”, “Кадры”, “Электронны рэспандэнт”, “Пропускі”, “Статыстычная справаздачнасць”, “Умовы працы”

На працягу навучальнага года

Скалабан І.І

7

Работа ў сістэме дыстанцыйнага навучання Moodle

Кастрычнік

Скалабан І.І.

8

Сістэматычнае абнаўленне сайта ўстановы адукацы.

На працягу навучальнага года

Класныя кіраўнікі, педагог-арганізатар

9

Удзел у конкурсе “Лепшы сайт установы адукацыі”

Жнівень - верасень

Скалабан І.І.

10

Работа на воблацы

На працягу навучальнага года

Скалабан І.І.

11

Работа з сервісам “Электронны журнал” на адукацыйнай платформе School.by, забеспячэнне дзейнасці воблачнага асяроддзя ўстановы адукацыі

На працягу навучальнага года

Скалабан І.І., настаўнікі-прадметнікі

12

Правядзенне вучэбных і факультатыўных заняткаў з выкарыстаннем ЭАР

На працягу навучальнага года

Настаўнікі-прадметнікі

13

Выкарыстанне на вучэбных і факультатыўных занятках ПК выдавецтва “Інфатрыўмф” па фізіцы, матэматыцы, рускай мове

На працягу навучальнага года

Настаўнікі-прадметнікі

14

Арганізацыя заняткаў для навучэнцаў па scratch-праграміраванню

Верасень – май

Гохар В.А.

15

Падрыхтоўка навучэнцаў да ЦТ і ЦЭ з выкарыстаннем розных адукацыйных платформ

На працягу навучальнага года

Настаўнікі-прадментнікі

16

Выкарыстанне ў адукацыйным працэсе адукацыйных платформ “ЯКлас”, “Эффор.by”, кюар-кодаў і інш.

На працягу навучальнага года

Настаўнікі-прадментнікі

17

Работа над педагагічным паектам “Павышэнне якасці адукаці праз прымяненне дыстанцыйных адукацыйных тэхналогій у практыцы работы педагога ўстановы адукацыі, размешчанай у сельскай мясцовасці”

На працягу навучальнага года

Скалабан І.І.

18

Распрацоўка адукацыйных модуляў

1 раз у паўгоддзе

Скалабан І.І., настаўнікі-прадметнікі

19

Выкарыстанне ў адукацыйным працэсе адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурса

На працягу навучальнага года

Настаўнікі-прадментнікі

свернуть

Нормативные правовые документы

Интернет-ресурсы: